OK יועצים לניהול
יצירת קשר
אודות החברה
חזון, ערכים, ייחודיות
אודותינו
צוות היועצים
ממליצים עלינו
קוד אתי
לקוחות
שיתוף ידע
לפי נושאים
ניוזלטר
צחוק בצד
דרושים
חיפוש
Search
EN
9001:2015 ISO
ייעוץ להטמעת תקני ISO
אבטחת מידע ופרטיות
Automotive SPICE
קבלת מענקים מהמדינה
מיקור חוץ
מבדק חדירה
שיתוף ידע בנושא הפקת לקחים
אורנה קמין, מנכ"לית OK יועצים לניהול
בתחתית הדף ריכזנו עבורכם מאמרים נבחרים בנושא
הפקת לקחים
מוזמנים להגיב באחת הרשתות החברתיות שקישורן להלן
.
שימו לב – צפייה במחשב תביא לכם יותר מארבעה מאמרים שמתגלים כאשר גולשים בנייד.
.
להרשמה השאירו פרטים
Δ
ארכיון ניוזלטרים >>
הצטרפות לקבוצת WhatsApp שקטה בנושא איכות ומצויינות בארגונים
ניהול איכות במיקור חוץ
קפיצת הדרך – בנייה והטמעה מהירה של תהליכי עבודה מותאמים לצרכי החברה
כתיבת נהלים / תיעוד תהליכי העבודה
מאמרים
מה ההבדל בין חכם ופיקח? מה אנחנו יותר – חכמים או פקחים?
מי מקבל אחריות כשיש לנו אי התאמה?
מה שהיה הוא לא מה שיהיה, או: ארגון לומד => ארגון עובד
מכירים את הטענות: "אין לנו תלונות לקוחות", "לא היו לנו תקלות", וכדומה?
חידה - קרתה לנו תקלה. תיקנו את סיבת השורש שגרמה לתקלה. עברה שנה והתקלה לא חזרה. האם לדעתכם פתרנו את הבעיה?
איפה מפת האוצר המסתורית שתגלה לנו היכן טמונים הסודות לשיפור תהליכי העבודה שלנו?
התריסר המלוכלך - 12 סיבות לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
חוסר תקשורת - הגורם מספר 1 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
הסחות דעת – הגורם מספר 2 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
מחסור במשאבים – הגורם מספר 3 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
לחץ (Stress) / העמסת יתר - הגורם מספר 4 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
שאננות, תופעת ה"סמוך עלי, יהיה בסדר" - הגורם מספר 5 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
עבודת צוות לא מיטבית – הגורם מספר 6 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
שחיקת יתר, לחץ (PRESSURE) - הגורם מספר 7 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
חוסר ראייה מערכתית / מודעות לתמונה הגדולה - הגורם מספר 8 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
חוסר ידע – הגורם מספר 9 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
עייפות – הגורם מספר 10 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
חוסר אסרטיביות בסביבת העבודה - הגורם מספר 11 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
נורמות התנהגותיות - הגורם מספר 12 לתקלות הנגרמות מהגורם האנושי
למה? למה? למה? למה? למה זה קרה?
רוצים לדעת היכן מסתתרת מפת האוצר שתדריך אתכם מה צריך לתקן בארגון? חפשו את התקלות ותלונות הלקוחות
פרה-מורטם - שמעתם? התנסתם? צאו מהקופסה ..
"ירידה לצורך עלייה" או "עליה לצורך ירידה" ? מה אתם אומרים?
מועדים לשמחה? איך נקום?
שחור לבן
ניגודיות
הגדלה
תצוגה רגילה