איך להפיק תועלות משמעותיות מהטמעת תקנים בחברה?

זכרו שקיים יחס ישיר בין איכות התהליכים שיוצרים את מוצר ו/או שירות לאיכות המוצר או השירות עצמו.

שירותינו כוללים טווח תמיכה רחב של שירותים, בכל הקשור להתאמת תהליכי החברה לעמידה בדרישות תקנים ומודלים. אנו בונים תהליכים אינטגרטיביים המשלבים בין דרישות כל התקנים והמודלים כולל דרישות ספציפיות של לקוחות מסויימים. אנו לא מאמינים במערכת איכות מרובת ניירת ומלל! אנו יוצרים לכם מערכת איכות תמציתית, שעונה לדרישות שלכם ובזמן קצר.

תהליך הייעוץ שלנו כולל את הצעדים הבאים:
1. מיפוי תהליכי החברה מקצה לקצה –
בניית מפת דרכים לניהול (פיתוח, שירות וכדומה) מקצה לקצה. המפה כוללת את סדר הפעולות הנדרש לביצוע, מי אחראי לביצוע כל פעילות, כלי עזר תומכים (Templates, Checklists, Guidelines), אופן המדידה שהפעילות בוצעה בהצלחה.

תוצר הפעילות הוא מפת דרכים בהירה ותמציתית, הכוללת את כל הפעילויות התהליכיות הנדרשות לביצוע פעילויות החברה, הנותנות מענה לדרישות של החברה (עמידה בתקנים, דרישות ספציפיות של הלקוחות, וכדומה).

2. יצירת כלי עזר תומכים (Templates, Checklists, Guidelines)
יצירת כלי העזר תומכי התהליך שזוהו המיפוי – תבניות, רשימות תיוג, מצגות הדרכה. התבניות (Templates) מכילות את כל הידע התהליכי הנדרש כדי לעמוד בדרישות.

תוצאת הפעילות היא אוסף תבניות ורשימות תיוג שעברו התאמה ואישור על ידי נציגי החברה.
העתק הדבק לפעילות הספציפית.

3. הטמעה בחברה
אנו מלווים את הטמעת התהליכים שהוגדרו באמצעות הדרכות, סקירות (Review) של מסמכי תהליך ועריכת מבדקים פנימיים.

תוצאת הפעילות היא שצוות המנהלים והעובדים בחברה עובדים בשפה ארגונית אחת ובתהליך ארגוני משותף.
מקל מאד על רתימת כל הצוותים למטרה משותפת אחת.

 

שירותנו העיקריים:

בתחום ניהול איכות…

להרשמה השאירו פרטים


ארכיון ניוזלטרים >>