(Project Management Office (PMO הוא הפונקציה אשר אחראית על ההגדרה או היישום של כל התחומים הקשורים לניהול פרויקטים בארגון. טווח האחריות של PMO יכול לנוע מאחריות כוללת על ניהול הפרוייקטים, כולל קביעת מתודולוגיות ותהליכי עבודה יעילים (מנהל הפרויקט הוא המנכ"ל של הפרויקט) ועד למינוי מנהלי פרויקטים האחראיים על ליווי, פיקוח ודיווח על הפרויקטים שבאחריותם.
תהליך הקמה או שדרוג של PMO דורש הבנה וניסיון רב הן במתודולוגיות לניהול פרוייקטים והן ביכולת להוביל את השינוי בארגון. לחברתנו כלים, שיטות וניסיון "לתפור" לכל ארגון את "החליפה" המתאימה למידותיו ומטרותיו. הכלים והשיטות שלנו מבוססים על המודל המתקדם בעולם לניהול פרויקטים – PMBOK.
תכנית השיפור מבוססת על אחד או יותר מתחומי הידע של ה- PMBOK : ניהול אינטגרציה, ניהול תכולה, ניהול הזמן, ניהול העלות, ניהול האיכות, ניהול משאבי אנוש, ניהול התקשורת, ניהול סיכונים, ניהול הרכש, ניהול בעלי עניין;
היתרון שלנו הוא בהבנה כוללת בתהליכים מקצה לקצה בנוסף לתהליכי ניהול פרויקטים: תהליכי פיתוח, ניהול, שירות, איכות ומצויינות. אנו משלבים את ידע וניסיון מכל הדיסציפלינות לתהליך ארגוני אחד.
אנו בונים עבורכם מפת דרכים לניהול (פיתוח, שירות וכדומה) מקצה לקצה. המפה כוללת את סדר הפעולות הנדרש לביצוע, מי אחראי לביצוע כל פעילות, כלי עזר תומכים (Templates, Checklists, Guidelines), אופן המדידה שהפעילות בוצעה בהצלחה.
תוצר הפעילות הוא מפת דרכים בהירה ותמציתית, הכוללת את כל הפעילויות התהליכיות הנדרשות לביצוע פעילויות החברה, הנותנות מענה לדרישות של החברה (כולל עמידה בתקנים, דרישות ספציפיות של הלקוחות, וכדומה).
יצירת כלי העזר תומכי התהליך שזוהו המיפוי – תבניות, רשימות תיוג, מצגות הדרכה. התבניות (Templates) מכילות את כל הידע התהליכי הנדרש כדי לעמוד בדרישות.
תוצאת הפעילות היא אוסף תבניות ורשימות תיוג שעברו התאמה ואישור על ידי נציגי החברה.
אנו מלווים את הטמעת התהליכים שהוגדרו באמצעות הדרכות, סקירות (Review) של מסמכי תהליך ועריכת מבדקים פנימיים.
תוצאת הפעילות היא שצוות המנהלים והעובדים בחברה עובדים בשפה ארגונית אחת ובתהליך ארגוני משותף.
מקל מאד על רתימת כל הצוותים למטרה משותפת אחת.