ניוזלטר 37 – באנו חושך לגרש בגישה תהליכית

אורנה קמין, מנכ"לית OK יועצים לניהול

שלום רב,
מה שלומך? לא הייתי בקשר כשלושה חודשים. מקווה שהכול טוב אצלך. אשמח לשמוע במייל חוזר.
ניוזלטר זה דן במספר מיתוסים הקשורים לטעויות, תיקונים ופעולות מתקנות.
נתחיל בנושא הקשור לחנוכה – באנו חושך לגרש בגישה תהליכית.
כשהיינו ילדים גרשנו את החושך ברקיעת רגל. זוכרים? עבד לכם?
היום נשתמש בגישה תהליכית לגירוש החושך וסילוק ההרגלים שלא מטיבים עימנו.
רוצים לדעת איך?
כל ההסברים כאן:
אחרי שקראתם, ספרו לי בבקשה:
איך אתם מגרשים את החושך?
איזה אור אתם מתכוננים להוסיף בשנת 2021?
מצפה לשיתופים מיכם.

ובעניין תקלות ופעולות מתקנות
מכירים את הטענות: "אין לנו תלונות לקוחות", "לא היו לנו תקלות", וכדומה?
לא יודעת מה אתכם, אני מבקרת פיזית או וירטואלית כמעט כל יום ארגון אחר.
מחפשת תקלות ו/או תלונות כדי לחקור על מנת לשפר ומקבלת תשובות כמו: השנה לא היו לנו תלונות לקוחות, אין לנו תקלות, וכדומה.
מכירים את התופעה?
משתפת סוד שלי, כיצד שאלה בכיוון שונה, מביאה לתוצאות אחרות, במאמר שקישורו כאן:
מה אתם אומרים? האם השאלה מביאה לכיוון אחר בחיפושנו אחר מקורות לשיפור תהליכים?
מחכה לשמוע מיכם.

<<< אסיים באופן שונה מתמיד ואשתף במשהו אישי  >>
התראיינתי ברדיו עפולה והעמקים בתכנית של שמואל שוורץ בנושא קיימות.
השיחה אמנם נגעה בנושאים הקשורים לקיימות, אך בעצם התפתחה לנושא של להמציא את עצמך מחדש.
נוגעת במסע שעברתי מלהיות שכירה לבעלת חברה.
סוגרת עכשיו 12 שנה בפרק ב המקצועי שלי.
הזמן טס כשנהנים. מוזמנים להקשיב. מקווה שתתרמו מהשיחה.

מאחלת לכולנו בריאות טובה

שלכם,
אורנה קמין

להרשמה השאירו פרטים

    ארכיון ניוזלטרים >>