ניוזלטר מס 52 – איך נהפוך את ההפוך לטוב ?

אורנה קמין, מנכ"לית OK יועצים לניהול

כשנכנס אדר מרבים בשמחה. לפי המסורת בפורים מדברים על פוטנציאל להיפוך. מה שהפוך יש לו פוטנציאל להתהפך.

למי שיש ילדים או נכדים במערכת החינוך יודע שיש לפחות יום אחד בתקופת פסטיבל פורים בו באים לבית הספר או לגן עם פיזמה. סוג של הפוך להרגל להתלבש לפני שיוצאים מהבית.

איך הדבר קשור אלינו?

כל ארגון באשר הוא שואף לגדילה ולהתפתחות, ולהפוך את מה שהפוך. אחד ההרגלים ששרתו אותנו בנאמנות הרבה שנים הוא ההרגל לדהור קדימה, לעשות יותר, כמובן שגם לעשות יותר טוב. עד שאנו מגיעים לנקודה שכבר יש לנו עובדים טובים, לקוחות נאמנים ולמרות זאת יש נקודות קריסה או לפחות תקלות משמעותיות כתוצאה מעבודה לא מדויקת.

איך נהפוך את ההפוך? איך הופכים עבודה לא מדויקת שכבר לא נכונה לנו לעבודה שיטתית מדויקת שיותר מתאימה לנו? כדי שהעבודה ההפוכה תתהפך לעבודה ישרה יותר נדרשת מוכנות לשינוי. אם נמשיך להתעקש להמשיך לעבוד בדיוק כמו שעבדנו עד היום לא יקרה ההיפוך לטוב.

ניוזלטר זה מכיל שני רעיונות להפוך את ההפוך לטוב

ההיפוך הראשון – מובילי שינוי בארגונים / מנהלי איכות דורשים מאנשים אחרים בארגון לשפר את תהליכי העבודה שלהם, בו בזמן שהם עצמם לא תמיד עובדים בצורה שיטתית.

האם הסנדלר הולך יחף? האם מובילי השינוי עובדים בגישה תהליכית כפי שהם מצפים מהאנשים האחרים בארגון?
איך תומכים במובילי השינוי כדי להזכיר גם להם לעבוד שיטתית?
על כל אלה קראו במאמר שקישורו להלן:
https://ok-consulting.co.il/pm-of-quality-project/

ההיפוך השני – לא לעשות את מה שאנו מטיפים לו.

הרבה ארגונים חורתים על דגלם נושאים כמו איכות, חדשנות או עבודה שיטתית ומפריחים באוויר סיסמאות על חשיבות נושאים אלה. האם אלה רק סיסמאות?
התשובה במאמר שקישורו להלן –
https://ok-consulting.co.il/good-process-leadership/

אילו תופעות הפוכות שלא משרתות אתכם יותר תרצו להפוך? ספרו לי.

מה חדש ב-OK יועצים?

אנו משתדלים לחדש כל הזמן. שירות חדש שלנו הוא אימון לאיכות. שירות הפוך לגישה שאומרת שכדי ליצור או לשפר תהליכים נדרש להשקיע השקעה גדולה בליווי וייעוץ חיצוני. ההיפוך שלנו בתחום זה הוא הצעה לליווי שעתי למנהל האיכות הקבוע או זה שקיבל את התפקיד נוסף על תפקידו בקצב מותאם לצרכים כדי לסייע בהתקדמות הטובה למול התוכניות. אורח לרגע רואה כל פגע ויכול לתרום נקודת ראות נוספת מניסיונו הרב. צרו קשר איתי בנושא זה או בכל נושא אחר הקשור להטמעת תהליכים שיטתיים בארגונכם.

פורים שמח,
שלכם,
אורנה קמין
מנכ"לית חברת הייעוץ OK יועצים לניהול