ניוזלטר מס 7 בנושא מבדקים

אורנה קמין, מנכ"לית OK יועצים לניהול

איך נשיג את מטרותינו בארגון באמצעות מבדקים פנימיים?

מי מכם חושב או מאמין שאפשר עוד לחדש בתחום של עריכת מבדקים? אשמח לתשובה באחת מהרשתות החברתיות שקישורן בתחתית הניוזלטר, האם הצלחתי לחדש לכם. אני מצידי, לפחות ניסיתי. 🙂

המאמר הראשון, מבדקים פנימיים – הצגת תוצאות בצורה כמותית בתמונה אחת (השווה אלף מילים), משתף ניסיון שנצבר במשך למעלה מ10 שנים בעשרות מבדקים שנעשו בארגונים שונים.   השיטה נבנתה כדי לענות לצרכים הספציפיים, ולעיתים אף סותרים, של בעלי העניין בארגון. במניין בעלי העניין נמנים המנהלים הבכירים, מנהלי הפרויקטים, מנהלי האיכות ועורכי המבדקים. כולם מרוצים. מאמינים שאפשר ?

המאמר השני, התקן הסודי להשגת הצלחה בת-קיימא, מציג מודל חדשני שעונה על השאלות הבאות: איך מגיעים מאיכות למצוינות? איך משיגים הצלחה בת קיימא בארגון? מה עושים כאשר 9001 ISO כבר לא מאתגר מספיק? כיצד מנהלים תהליכי אסטרטגיה בצורה שיטתית? המודל מתבסס על מבדק להערכה עצמית לפיו כל ארגון יכול לתכנן את מסע השיפור שלו לפי הנושאים בהם תומך המודל, תוך קביעת הרמה הרצויה (1-5) בכל נושא.

המאמר השלישי, היה מוכן – הנה מגיע המבדק! מבדק צד שלישי – איום או הזדמנות?  מראה כיצד הכנה טובה של המבדק, משככת את החששות ממנו וממנפת הזדמנויות רבות לשיפור הארגון.

כיוון שהניוזלטר הבא יהיה בשנה הבאה (תשע"ג), אסיים באיחולי שנה טובה ומבורכת לכולכם, שנת שלום ויצירה,

קריאה נעימה,

שלכם,
אורנה קמין

 

 

להרשמה השאירו פרטים

    ארכיון ניוזלטרים >>