ניוזלטר 45 – התפתחות אישית

אורנה קמין, מנכ"לית OK יועצים לניהול

ניוזלטר זה וכנראה עוד כמה ניוזלטרים שיבואו אחריו מתמקד בנושא התפתחות אישית בארגונים. כמובן שאני לא מתימרת לעסוק בהתפתחות אישית של אנשים אחרים, למעט התפתחות שלי עצמי…

אני כותבת ניוזלטר זה בעקבות שיחות עם מנהלי איכות בארגונים או עם אנשים בתפקידים אחרים שמתפקדים כסוכני שינוי ומרגישים שהם נאמנים ותורמים אבל לא מתוגמלים על כך. אותם סוכני שינוי בארגון, מצפים שמישהו יבחין בהם שהם מונעים שריפות ועושים עבודה טובה.

החדשות הרעות –

גם היהלומים הכי גדולים ושווי ערך נמצאים עמוק באדמה. אנשים חפרו הרבה ועמוק כדי למצוא אותם. בהנחה שאתם יהלומים שווי ערך, המנהלים שלכם לא יחפרו ויתאמצו למצוא אתכם. באחריותכם, סוכני שינוי יקרים, לעזור להם למצוא אתכם.   תעמדו בחזית, אחרת לא תקבלו קרדיט.

החדשות הטובות –

תעבדו חכם, לא רק קשה. תקראו את הניוזלטר הזה ואלה שיבואו אחריו בסדרה ותמנפו את הידע הזה לטובתכם באמצעות יישום.

כידוע לכם, ההתמחות של חברת OK יועצים לניהול היא בתהליכי עבודה. המאמרים שבניוזלטר זה ובבאים אחריו בסדרה יעזרו למי שמיישם אותם לבלוט בתחרות הפנימית או החיצונית.

פעמים רבות אני מקבלת משוב על מה שאני כותבת בסגנון – "ידוע, ידוע..". אני מזכירה לכולנו שאנו לא באקדמיה אלא בתעשייה / עשייה.
האתגר הוא היישום ולא הכרת החומר.

מי שיישם בעקביות את הנאמר במאמרים שלהלן, וכמובן את רוח הדברים ולא יראה ברכה בעמלו לאחר עבודה שיטתית של מספר חודשים – שיקום!

המאמר הראשון – איזו בעיה אני פותר.ת? מוסיף מימד של חשיבה פרואקטיבית לפיתרון בעיות מעבר לעשייה הטובה של התפקיד שהוגדר לנו.

איזו בעיה אתם פותרים? אילו הזדמנויות לחשיבה מחוץ לקופסה אתם מזהים? אשמח לשמוע מיכם במייל חוזר. בהצלחה!

ואם כבר מדברים על חשיבה מחוץ לקופסה..  באמת מעודדים אותנו לחשוב מחוץ לקופסה.

אני שואלת – לחשוב מחוץ לקופסה או בתוך הקופסה? מה יקדם אותנו יותר?
רשמו על נייר את תשובתכם, ולאחר מיכן לחצו על הקישור הבא
https://lnkd.in/dZmn35G
האם אתם חושבים כמוני? שונה ממני?
מצפה לשמוע מיכם גם בנושא זה.

מה חדש בחברת OK יועצים לניהול

אנו ממשיכים בעשייה המבורכת בכל התחומים הקשורים להטמעת תהליכים יעילים וזריזים בארגונים: תקינה, שיפור תהליכים, חדשנות, מיקור חוץ ועוד. התחום הרותח ביותר כרגע קשור לאבטחת מידע ופרטיות, תקינת אבטחת מידע, סקרי סיכונים טכנולוגיים, מבדקי חדירה, תרגילי פישינג ועוד. פירוט השירותים שלנו בתחום – ראו אבטחת מידע ופרטיות

עד כאן לפעם זו.

המשך הסדרה בניוזלטרים הבאים

שלכם,
אורנה קמין
OK יועצים לניהול

 

להרשמה השאירו פרטים

    ארכיון ניוזלטרים >>