צחוק בצד

אורנה קמין, מנכ"לית OK יועצים לניהול

הי,

החלטתי לפרסם מידי פעם קריקטורות מעולמנו הייעוצי-ארגוני. אשמח אם תשלחו לי קריקטורות נוספות (בכל שפה), ואשתף להנאת כולנו.

שלכם,

אורנה קמין

 

שקט – עסוקים פה

על ניהול שינויים בארגונים.

 

ראש גדול ?

על מנהיגות ולקיחת אחריות.

 

מעגל השיפור המתמיד

מעגל השיפור המקורי הומצא על ידי דמינג, אבי תורת האיכות: Plan-Do-Check-Act – PDCA
להלן הגרסה שלי:

איך מתמודדים עם שינויים למול התוכנית?

איך נדע מה הלקוח רוצה?

על ניהול דרישות ואיסוף והבנה של צרכי הלקוח

המנהל אומר: תתחילו לעבוד בינתיים. אני הולך לברר מה הלקוח רוצה.

להרשמה השאירו פרטים

    ארכיון ניוזלטרים >>